خدمات مرکز تخصصی میگرن تهران

کلینیک ویستان، بهترین مرکز سردرد تهران، با ارائه خدمات مختلف برای تشخیص و درمان انواع سردردهای مزمن و میگرن درخدمت شماست.متخصصان کلینیک ویستان همواره تلاش می کنند که با بالاترین کیفیت و حداقل زمان ممکن به درمان بیماران عزیز بپردازند.

متخصصان بهترین مرکز سردرد در تهران

دکتر شبنم رفیع زاده

دکتر مهسا موسوی

دکتر شهربانو کاظمی

خدمات کلینیک تخصصی میگرن تهران

خدمات بوتاکس میگرن

اکثر مردم بر این باورند که میگرن فقط یک سردرد بد است، اما می تواند بیشتر از این باشد. میگرن نوعی بیماری عصبی ناتوان کننده با علائم متفاوت و درمان های متفاوت در مقایسه با سردرد دیگری است. از نظر یک متخصص مغز و اعصاب، میگرن شایع ترین اختلال سردرد اولیه است. به این معنی که ناشی از تومور یا عفونت نیست. اما میگرن شرایطی ایجاد می کند که تحمل آن برای بیماران سخت است.

بوتاکس میگرن؛ تکنیکی است که برای تسکین درد میگرنی ایجاد شده است. افراد مبتلا به میگرن به دنبال راه حل هایی با استفاده از بوتاکس میگرن برای کاهش سردرد خود هستند. سموم بوتولینوم یا بوتاکس در سال 2010 برای بزرگسالان مبتلا به میگرن مزمن معرفی شد.

بوتاکس در اطراف رشته های درد که در سردرد نقش دارند تزریق می شود. بوتاکس وارد انتهای عصبی اطراف محل تزریق می شود و از انتشار مواد شیمیایی دخیل در انتقال درد جلوگیری می کند. این از فعال شدن شبکه های درد در مغز جلوگیری می کند.کلینیک ویستان، بهترین مرکز سردرد در تهران برای درمان سردرد های مزمن و میگرن از خدمات درمانی بوتاکس برای میگرن استفاده می کند.

خدمات طب سوزنی سردرد و میگرن

طب سوزنی نوعی طب سنتی چینی است. طب سوزنی با بازگرداندن جریان انرژی در سراسر بدن عمل می کند. بسته به علائمی که تجربه می کنید، سوزن های نازک در نقاط مختلف فشار وارد می شوند. این نقاط مریدین نامیده می شوند و معمولاً به اعصاب شما نزدیک هستند. هنگامی که سوزن های طب سوزنی به درستی در امتداد این نصف النهارها قرار می گیرند، می تواند به تنظیم مجدد فعالیت سیستم عصبی کمک کند. در نتیجه، این درمان می تواند به طور چشمگیری درد ناشی از سردرد و میگرن را کاهش دهد.

بسیاری از بیمارانی که از سردرد یا میگرن رنج می برند چندین جلسه طب سوزنی در طول ماه دارند. هر جلسه می تواند از 30 دقیقه تا 45 دقیقه طول بکشد. این سوزن‌ها برای چند دقیقه در پوست باقی می‌مانند و به بیمار اجازه استراحت می‌دهند. اکثر بیماران پس از اولین جلسات خود متوجه مزایای طب سوزنی می شوند.

طب سوزنی فواید زیادی دارد. برای مبتلایان به سردرد مزمن، طب سوزنی می تواند تسکین طولانی مدتی ایجاد کند. این درمان غیر تهاجمی همچنین برای پیشگیری از سردرد و بهبود کیفیت کلی زندگی افراد بسیار عالی عمل می کند.کلینیک سردرد ویستان،بهترین مرکز سردرد و میگرن تهران، با ارائه خدمات طب سوزنی برای انواع سردرد ها و میگرن با جدیدترین متدهای روز دنیا در خدمت شماست.

درمان دارویی میگرن

سردرد ممکن است گهگاه رخ دهد و علائم آن ممکن است از خفیف تا شدید متفاوت باشد. فرد ممکن است سردردهای تنشی یا میگرنی را تجربه کند.مسکن ها معمولاً اولین داروهایی هستند که پزشکان برای میگرن و سردرد توصیه می کنند. بسیاری از این داروها بدون نسخه یا بدون نسخه پزشک در دسترس هستند، در حالی که سایر داروهای سردرد نیاز به نسخه دارند.مسکن ها مانند ایبوپروفن، ناپروکسن و استامینوفن می‌توانند به مدیریت و کنترل سردرد کمک کنند. متخصصان کلینیک ویستان، بهترین مرکز سردرد در تهران برای درمان سردرد های مزمن و میگرن از خدمات درمانی مختلف مانند تجویز دارو استفاده می کنند.

ایبوپروفن

ایبروفن می تواند سردرد را تسکین دهد و به اشکال زیر موجود است:

قرص ها
کپسول ها
گرانول برای اضافه کردن به آب
ژل موضعی برای اعمال روی ناحیه آسیب دیده

استامینوفن

استامینوفن می تواند سردرد خفیف تا متوسط ​​را تسکین دهد.این دارو دسته ای از داروها است که پزشکان آن را مسکن که درد را تسکین می دهد یا تب بر که تب را کاهش می دهد می نامند.استامینوفن به اشکال زیر می آید:

قرص، به اشکال جویدنی سخت، قابل حل یا طولانی رهش
کپسول
مایع

آسپرین

آسپرین می تواند درد و درد سر را درمان و تسکین دهد. این دارو می‌تواند در قرص‌ها یا شیاف‌هایی باشد که پزشکان آن‌ها را در رکتوم قرار می‌دهند.

ناپروکسن

ناپروکسن سدیم، که پزشکان آن را به عنوان یک NSAID طبقه بندی می کنند، می تواند سر درد را درمان و تسکین دهد. می تواند به اشکال زیر باشد:
مایع
کپسول
ژل

داروهای ضد افسردگی

پزشکان بیشتر از داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای برای پیشگیری از سردردهای میگرنی استفاده می کنند. این داروها شامل آمی تریپتیلین و نورتریپتیلین هستند.سایر داروهای ضد افسردگی شامل مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین است که می تواند تعداد سردردهای تنشی فرد را کاهش دهد.

شل کننده های عضلانی

این داروها تنش و سفتی عضلانی را که ممکن است منجر به سردرد شود را تسکین می دهند.تیزانیدین (Zanaflex) نوعی شل کننده عضلانی است که پزشکان برای سردردهای تنشی تجویز می کنند.

کلینیک ویستان، مرکز سردرد و میگرن تهران با ارائه انواع خدمات تشخیصی و درمانی در خدمت بیماران و همشهریان عزیز می باشد.متخصصان این مرکز با استفاده از مجهزترین دستگاهای تشخیصی سردرد و میگرن به درمان سریع و به موقع شما کمک می کند.

خدمات طب فیزیکی برای درمان سردرد

برای بسیاری از افراد، سردرد ناتوان کننده است، روز آنها را تحت کنترل می گیرد و اغلب کیفیت زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. طب فیزیکی می تواند به تسکین سردرد کمک کند. متخصصان طب فیزیکی و فیزیوتراپیست ها می توانند به روش های مختلفی بهترین برنامه مراقبتی برای سردرد شما را تعیین می کنند.

اکثر افراد طب فیزیکی و فیزیوتراپی را برای سردرد بسیار موثر می دانند. متخصص طب فیزیکی با انتخاب مناسب ترین نوع درمان، گامی حیاتی در دریافت تسکین طولانی مدت است.طب فیزیکی و فیزیوتراپی چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟

طب فیزیکی برای درمان سردرد می تواند:

شدت سردرد را تا حد قابل کنترل تری کاهش داده یا به طور کامل آن را از بین ببرد.
دفعات شروع سردرد را کاهش دهد.
طول سردرد را بهبود بخشید و مدت زمانی را که به دلیل سردرد در زندگی صرف نمی کنید را کاهش دهد.
داروهایی که باید استفاده کنید را حذف کند.
تحرک و عملکرد کلی خود را بهبود ببخشد.
درد و سفتی گردن و شانه های شما را که اغلب با سردرد همراه است بطور قابل توجهی کاهش دهد.
کیفیت کلی زندگی شمارا بهبود ببخشد.

متخصصان کلینیک ویستان، بهترین کلینیک تخصصی سردرد تهران آماده ارائه خدمات طب فیزیکی برای درمان سردرد های مختلف هستند.

درمان انواع سردرد

انواع مختلفی از سردرد وجود دارد. برخی از رایج ترین انواع سردرد عبارتند از:

سردردهای میگرنی
سردردهای تنشی
سردردهای هورمونی
سردردهای ناشی از فعالیت
سردردهای خوشه ای
آلرژی/سردرد سینوسی
سردردهای کافئینی
سردردهای برگشتی
سردردهای فشار خون بالا
سردردهای پس از ضربه
سردردهای ستون فقرات
سردرد مفصل گیجگاهی فکی (TMJ)

متخصصان سردرد و میگرن کلینیک ویستان از ویژگی های مختلفی برای دسته بندی و تشخیص سردرد استفاده می کنند. آن ها پس از تشخیص نوع سردرد، با استفاده از روش های درمانی متفاوت برای درمان سردرد اقدام می کنند. در کلینیک ویستان، بهترین مرکز سردرد در تهران انواع خدمات تشخیصی و درمانی برای انواع سردرد های مختلف ارائه می شود.